S spletno trgovino upravlja pravna oseba SBK d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik).

Postopek nakupa

Kupec v spletni trgovini najprej v košarico odloži izdelke, ki jih namerava kupiti. Ko  so izdelki odloženi v košarico, kupec prične s postopkom oddaje naročila. V postopku oddaje naročila vpiše svoje ime, priimek in elektronski naslov, potem vpiše naslov za izdajo računa, naslov za pošiljanje, potem izbere način pošiljanja in na koncu še način plačila.

Ko so vsi podatki pravilno vpisani, kupec s klikom na gumb “Oddaj naročilo” dokončno potrdi oddajo naročila. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo o oddanem naročilu po elektronski pošti. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v tem trenutku sklenjena.

V primeru, da se je kupec odločil za plačilo po ponudbi/predračunu, ponudnik ne pošlje izdelkov, dokler ponudba/predračun ni plačan.

Načini pošiljanja in plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine pošiljanja:
– paket lahko kupec prevzame osebno po predhodnem dogovoru,  na naslovu Fužine 134, 1241 Kamnik. V tem primeru se stroški pošiljanja kupcu ne zaračunajo.
– paket se kupcu dostavi z distribucijsko službo GLS ali drugo distribucijsko službo. V tem primeru se zaračuna strošek 5 EUR, če je vrednost paketa 40 EUR ali več, se stroški prevoza ne zaračunajo.

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– nakazilo na račun ponudnika po prejemu ponudbe/predračuna,
– plačilo ob prevzemu,

Varovanje osebnih podatkov

Zavezujemo se k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnikov v skladu z GPDR.

Pravica do vračila

V primeru odstopa od naročila (pogodbe) mora kupec vselej vrniti prejeti izdelek. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila izdelkov, ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku izbrane službe za dostavo. Izdelek je potrebno vrniti družbi najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od naročila (pogodbe).

Spročilo je potrebno poslati na: info@rohini-visja-stanja-zavesti.si 

Izdelek kupec vrne na naslov:

Rohini Višja Stanja Zavesti

Sbk d.o.o.

Fužine 134,

1241 Kamnik

Kupec mora izdelek vrniti družbi v nepoškodovanem stanju in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. 

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od naročila (pogodbe). Družba vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil pri nakupu na spletni trgovini, razen v primeru plačila z odkupnino; v tem primeru se kupcu plačilo vrne na transakcijski račun.

Pri odstopu od naročila (pogodbe) kjer je bil koriščen bon, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo tako, kot da je bil na naročenem izdelku popust in se kupcu ne vrnejo. Kupcu se vrne le dejansko vplačani znesek nakupa. 

Pritožbe in spori

Pritožbe se oddajajo po e-pošti. Postopek pritožbe je zaupen. Ponudnik si prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.